Moonari liczy na 40 mln

Spółka odzieżowa Monnari Trade SA szacuje, że w związku z kupnem marki Pabia wartość emisji akcji, planowanej na przełomie października i listopada 2006 r., będzie większa niż wcześniej zakładała i przekroczy 40 mln zł - poinformowało Monnari w środę w komunikacie.

Spółka odzieżowa Monnari Trade SA szacuje, że w związku z kupnem marki Pabia wartość emisji akcji, planowanej na przełomie października i listopada 2006 r., będzie większa niż wcześniej zakładała i przekroczy 40 mln zł - poinformowało Monnari w środę w komunikacie.

Wcześniej spółka informowała, że z emisji akcji chce pozyskać 20-30 mln zł, które przeznaczy na dalszy rozwój sieci sprzedaży i na budowę centrum logistyczno-magazynowo-biurowego.

"W związku z planowanym wejściem na GPW, spółka kończy prospekt emisyjny, który na pewno do końca sierpnia 2006 trafi do KPWiG" - napisano w komunikacie.

"Przy przyjętym harmonogramie powinno to w zaowocować debiutem na przełomie października i listopada. Zakup marki Pabia może przynieść zwiększenie planowanej emisji do ponad 40 mln zł" - dodano.

Reklama

W lipcu spółka Monnari kupiła dwie marki - Pabia oraz Hensel&Mortensen od syndyka masy upadłościowej Pabia SA, nie podając jednak jaka była wartość tej transakcji. "Obecnie tworzony jest zespół projektantów, który odmłodzi, słynącą z wysokiej jakości markę Pabia. Klasyczne kolekcje damskiej odzieży będą bardziej niż dotychczas podporządkowane modzie. Zespół skorzysta z najlepszych doświadczeń marek Pabia i Monnari. Pierwsza kolekcja planowana jest na sezon kolekcji sezon jesień - zima 2007" - napisano w komunikacie.

Dodano, że poprzedni właściciel Pabii zamknął już ostatnie sklepy sygnowane tym znakiem.

Natomiast spółka Monnari zamierza otworzyć kilkanaście sklepów tej marki w 2007 roku.

"Podpisano już trzy listy intencyjne na wynajem powierzchni, które mają być otwarte jesienią 2007, negocjacje kolejnych umów są w toku" - podano w komunikacie. Zarząd Monnari nie zdecydował natomiast jeszcze o losach niemieckiej, luksusowej damskiej marki Hansel&Mortensen.

Spółka podała, że jej obroty od stycznia do lipca 2006 wzrosły, rok do roku, o 102 proc. do ponad 43 mln zł, a zysk netto zwiększył się o ponad 300 proc. W I połowie 2006 roku jej zysk netto wyniósł 3,7 mln zł, czyli był 313 proc. wyższy niż rok wcześniej. Natomiast obroty Monnari w tym czasie wzrosły o 104 proc. do 36,3 mln zł. Spółka prognozuje na ten rok 77,5 mln zł przychodów i 6 mln zł zysku netto. Monnari osiągnęło w 2005 roku 47,5 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 3 mln zł zysku netto.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Monnari Trade SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »