Multimedia kupią 15 kablówek

Multimedia Polska kupią od osoby fizycznej piętnaście sieci telewizji kablowej za ok. 40,9 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie.

Multimedia Polska kupią od osoby fizycznej piętnaście sieci telewizji kablowej za ok. 40,9 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie.

Sieci zlokalizowane są w Sochaczewie, Rawie Mazowieckiej, Łowiczu, Głownie, Pajęcznie, Zduńskiej Woli, Poddębicach, Chojnowie, Wołowie, Barcinie, Piechcinie, Łabiszynie, Lubostroniu, Chełmży i Chełmnie.

Objętych jest nimi ok. 43,8 tys. gospodarstw domowych, 23,4 tys. abonentów usługi telewizji kablowej oraz 5,6 tys. abonentów usługi dostępu do internetu. 5,3 tys. abonentów korzysta jednocześnie z dwóch usług.

"Najpóźniej do dnia 1 sierpnia 2007 roku cena sprzedaży zostanie przez strony skorygowana, poprzez wskazanie dokładnej liczby abonentów korzystających z usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem przejmowanych sieci. W dniu 1 sierpnia 2007 roku nastąpi również przeniesienie własności sieci na Multimedia Polska SA" - napisano w komunikacie.

Reklama

Multimedia wniosą opłaty za transakcję w pięciu ratach, przy czym pierwsza i druga wyniosą 30 proc. i 50 proc. całej kwoty, a trzy kolejne zostaną zapłacone po zweryfikowaniu ceny sprzedaży i wyniosą odpowiednio 10 proc., 5 proc. i 5 proc. nowej ceny sprzedaży.

Transakcja została sfinansowana ze środków pozyskanych z emisji przeprowadzonej w ubiegłym roku.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: multimedia | Multimedia Polska | telewizja kablowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »