Nowa emisja Gino Rossi na odzież męską

Grupa kapitałowa Gino Rossi chce na początku przyszłego roku uruchomić segment odzieży męskiej. Środki mają pochodzić z nowej emisji planowanej na 2008 rok - powiedział prezes spółki Maciej Fedorowicz.

Grupa kapitałowa Gino Rossi chce na początku przyszłego roku  uruchomić segment odzieży męskiej. Środki mają pochodzić z nowej  emisji planowanej na 2008 rok - powiedział prezes spółki  Maciej Fedorowicz.

Strategia spółki zakłada utworzenie dużej grupy modowej. Kolejnym krokiem na tej drodze ma być uruchomienie segmentu odzieży męskiej.
- Kończymy business plan. W połowie listopada będą przedstawione szczegóły dotyczące nowej marki - powiedział prezes.

Spółka szacuje, że pierwsze sklepy nowej marki powstaną w lutym- marcu 2008 roku. Docelowo miałoby być w kraju 40 takich sklepów. Oferta będzie zawierać odzież formalną, choć spółka nie wyklucza włączenia do oferty elementów casual.

Grupa kapitałowa Gino Rossi zarządza 3 markami obuwniczymi: Gino Rossi, Vanita i GR oraz marką odzieży damskiej Simple. Grupa jest też dystrybutorem włoskiej marki obuwniczej Geox. Sieć salonów sprzedaży grupy Gino Rossi w Polsce liczy 78 sklepów Gino Rossi, 35 salonów Simple, 8 pod marką Vanita i 5 z obuwiem marki Geox. Za granicą działa obecnie 25 sklepów Gino Rossi i jeden sklep Simple.

Reklama

Do końca roku spółka planuje otworzyć 8 salonów Gino Rossi, w tym 4 poza granicami kraju. Grupa otworzy też 2 sklepy Vanity i 4 salony Simple.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: gino rossi | odzież | emisja | męska | rossi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »