Nowe sklepy Baltony na wrocławskim lotnisku już otwarte
Baltona, spółka zależna Flemingo International, oddała do użytku podróżnych Portu Lotniczego Wrocław pięć innowacyjnych konceptów sklepowych. W zainspirowanych miastem nowoczesnych przestrzeniach handlowych podróżni znajdą bogatą ofertę produktów z kategorii travel retail, w tym szeroki wybór renomowanych marek modowych, zapachów i kosmetyków oraz starannie wyselekcjonowanych alkoholi. Klienci mogą również poczuć koloryt Wrocławia i regionu poprzez wyjątkową gamę produktów lokalnych.
- Nasze nowo otwarte sklepy w Porcie Lotniczym Wrocław mają nie tylko odpowiedzieć na potrzeby pasażerów, ale pójść o krok dalej - zaskoczyć ich niespotykaną nigdzie indziej ofertą handlową i aranżacją przestrzeni. Odważne decyzje takie jak rozszerzenie oferty produktów lokalnych czy przywrócenie polityki "dwóch cen", która podkreśla walory zakupów wolnocłowych są tego najlepszym przykładem. - komentuje Piotr Kazimierski, CEO Baltona SA i dodaje: - Jesteśmy przekonani, że oferowany asortyment oraz atrakcyjne przestrzenie zaprojektowane przez londyńskie biuro architektoniczne The Design Solution spotkają się z pozytywnym odbiorem podróżnych i będą realnym wsparciem dalszego dynamicznego rozwoju wrocławskiego lotniska.
- Port Lotniczy Wrocław jest jednym z najszybciej rozwijających się lotnisk w Polsce. Wraz z rosnącą liczbą połączeń i pasażerów, rosną też oczekiwania względem oferowanych przez nas usług. Jestem przekonany, że nowo otwarte sklepy Baltony sprostają tym oczekiwaniom. Wierzę, że nasza współpraca przyniesie korzyści dla obu stron, a beneficjentami będą przede wszystkim pasażerowie. - komentuje Dariusz Kuś, Prezes Portu Lotniczego Wrocław SA.
W ramach pięcioletniej koncesji, Baltona stała się jedynym operatorem oferty detalicznej wrocławskiego portu lotniczego. Firma otworzyła pięć przestrzeni sklepowych znajdujących się zarówno w strefie ogólnodostępnej jak i w strefie zastrzeżonej terminalu, o łącznej powierzchni ponad 800 m kw.
Największa strefa - Wrocław Duty Free - to szeroki asortyment perfum renomowanych marek, w tym także zapachów ekskluzywnych, których oferta została wzbogacona o wybór kosmetyków do makijażu oraz produktów ekologicznych. Klienci znajdą tutaj także starannie wyselekcjonowane alkohole spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających pasażerów: obok trunków z najpopularniejszych kategorii, w ofercie są też te z półki ekskluzywnej. Aranżacja ponad trzystumetrowego sklepu została bezpośrednio zainspirowana Wrocławiem - kolorami i formami Starego Miasta, których motywy odnaleźć można w identyfikacji wizualnej sklepu oraz m.in. w atrakcyjnych opakowaniach prezentowych.
Z kolei nowoczesny koncept Spirit of Poland oferuje bogaty wybór pamiątek oraz produktów tradycyjnie kojarzonych z Polską oraz regionem - jest to więc asortyment dotychczas nie do znalezienia na tę skalę w portach regionalnych w kraju. Dostępne produkty to m.in.: słodycze, lokalne wyroby garmażeryjne, sery, konfitury, miody, czy alkohole. Pasażerowie znajdą tu również pamiątki inspirowane pobytem w Polsce i na Dolnym Śląsku takie jak np. ceramika popularnej marki Bolesławiec. Aby jak najlepiej oddać charakter sklepu, przestrzeń została zaprojektowana z wykorzystaniem motywów nawiązujących do Polskiej tradycji.
Pasażerowie wrocławskiego lotniska mogą także cieszyć się szeroką gamą marek modowych dostępnych w sklepie Fashion Boutique. Oddzielna przestrzeń skupiająca się na sprzedaży artykułów odzieżowych, galanterii i dodatków ma zagwarantować przejrzystość oferty oraz najwyższą jakość obsługi. Obok produktów międzynarodowych marek takich jak Fossil, Svarovsky, Guess czy PepeJeans klienci znajdą też polskie brandy, a wśród nich Vistulę czy biżuterię z bursztynu dostarczoną przez firmę S&A. Uzupełnieniem głównych konceptów jest Zoom - sklep oferujący polską i międzynarodową prasę, których oferta doskonale spełnia potrzeby osób w podróży.
Opr. MD