PDA 4fun Media spadły w debiucie o 11,4 procent
Kurs PDA spółki 4fun Media spadł we wtorek na otwarciu w pierwszym dniu notowań na warszawskiej giełdzie o 4,44 proc. do 17,20 zł. Na zamknięciu kwotowań walory kosztowały 15,94 zł po zniżce o 11,4 procent.
W ramach oferty publicznej spółka oferowała łącznie 800.000 akcji nowej emisji serii D, w tym w transzy inwestorów instytucjonalnych 600.000 akcji, a w transzy otwartej było to 200.000 akcji serii D.
Środki z emisji mają zostać przeznaczone na sfinansowanie produkcji własnych, jak i zakup licencji na cieszące się wysoką oglądalnością za granicą formaty programowe.
Spółka deklarowała wcześniej, że chce wydać 8 mln zł na nowe produkty, zakup kontentu oraz akwizycje. Z kolei na technologie i urządzenia techniczne firma planuje przeznaczyć 2 mln zł. 2,5 mln zł spółka chce wydać na marketing, a pozostały 1 mln zł na zwiększenie kapitału pracującego.
Cena emisyjna akcji serii D 4fun Media została ustalona na 18 zł.