PDA 4fun Media spadły w debiucie o 11,4 procent

Kurs PDA spółki 4fun Media spadł we wtorek na otwarciu w pierwszym dniu notowań na warszawskiej giełdzie o 4,44 proc. do 17,20 zł. Na zamknięciu kwotowań walory kosztowały 15,94 zł po zniżce o 11,4 procent.

Kurs PDA spółki 4fun Media spadł we wtorek na otwarciu w pierwszym dniu notowań na warszawskiej giełdzie o 4,44 proc. do 17,20 zł. Na zamknięciu kwotowań walory kosztowały 15,94 zł po zniżce o 11,4 procent.

W ramach oferty publicznej spółka oferowała łącznie 800.000 akcji nowej emisji serii D, w tym w transzy inwestorów instytucjonalnych 600.000 akcji, a w transzy otwartej było to 200.000 akcji serii D.

Środki z emisji mają zostać przeznaczone na sfinansowanie produkcji własnych, jak i zakup licencji na cieszące się wysoką oglądalnością za granicą formaty programowe.

Spółka deklarowała wcześniej, że chce wydać 8 mln zł na nowe produkty, zakup kontentu oraz akwizycje. Z kolei na technologie i urządzenia techniczne firma planuje przeznaczyć 2 mln zł. 2,5 mln zł spółka chce wydać na marketing, a pozostały 1 mln zł na zwiększenie kapitału pracującego.

Reklama

Cena emisyjna akcji serii D 4fun Media została ustalona na 18 zł.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: 4fun Media
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »