PKN chce mieć docelowo dwie marki detaliczne

Polski koncern chce mieć docelowo dwie marki detaliczne, nie wyklucza że polską sieć Bliska zastąpi znana z rynku niemieckiego sieć Star - poinformował w czwartek dziennikarzy Jacek Krawiec, prezes płockiego koncernu.

Polski koncern chce mieć docelowo dwie marki detaliczne, nie wyklucza że polską sieć Bliska zastąpi znana z rynku niemieckiego sieć Star - poinformował w czwartek dziennikarzy Jacek Krawiec, prezes płockiego koncernu.

- Trwają prace nad zmianą brandów detalicznych, chcemy ujednolicić nasze marki w tym segmencie. Nie wykluczam zamiany Bliskiej na Star - powiedział Krawiec dziennikarzom.

- W Czechach zamieniamy już markę Benzina na Orlen i zobaczymy jaka będzie reakcja rynku - dodał.

W Czechach stacje PKN Orlen działają pod marką Benzina i Benzina Plus, w Niemczech większość stacji płockiego koncernu działa pod nazwą Star. Jest kilka z logo Orlen, a kilka stacji działa przy supermarketach.

W Polsce stacje PKN sprzedają paliwo pod logo Orlen i Bliska, a na Litwie pod nazwą Orlen Lietuva.

Reklama

W Polsce PKN Orlen ma około 1700 stacji, w Niemczech około 570, w Czechach ponad 330, a na Litwie jest to około 35 obiektów.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Jacek Krawiec | Orlen | chciał | Marek | mięta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »