Plantwear zadebiutuje na NewConnect

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie wyznaczyła pierwszy dzień notowań akcji Plantwear. Producent drewnianych akcesoriów lifestylowych zadebiutuje na rynku NewConnect 8 stycznia.

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie wyznaczyła pierwszy dzień notowań akcji Plantwear. Producent drewnianych akcesoriów lifestylowych zadebiutuje na rynku NewConnect 8 stycznia.

Funkcję autoryzowanego doradcy w procesie wprowadzenia akcji do obrotu pełniło INC S.A.

W okresie pierwszych trzech kwartałów 2019 spółka dwukrotnie zwiększyła skalę prowadzonej działalności. Plantwear w okresie od stycznia do września 2019 roku wypracował 6,1 mln przychodów, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku o niemal 135 proc.

W tym okresie spółka wygenerowała 0,3 mln zł zysku netto (względem straty w analogicznym okresie 2018 roku). IV kwartał jest dla spółki historycznie najlepszym okresem sprzedażowym w roku. Wyniki sprzedaży za IV kwartał spółka podsumuje w pierwszej połowie stycznia.

Reklama

- Debiut na NewConnect to zwieńczenie intensywnych, rocznych działań związanych z rozwojem Plantwear, nie tylko w ujęciu biznesowym, ale również korporacyjnym.

W tym okresie firma przekształciła się z jednoosobowej działalności gospodarczej w spółkę notowaną na warszawskiej giełdzie. Było to możliwe m.in. dzięki przeprowadzonej kampanii crowdfundingowej oraz wsparciu inwestorów. - mówi Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

W I połowie 2019 roku spółka przeprowadziła kampanię crowdinvestingową na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC. Dodatkowo spółka w II półroczu ubiegłego roku przeprowadziła prywatną emisję akcji. Łącznie spółka pozyskała od inwestorów 2,4 mln zł, przy wycenie na poziomie 10,0 mln zł.

Za wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect odpowiada autoryzowany doradca INC S.A. Debiut Plantwear na warszawskiej giełdzie to pierwsze upublicznienie projektu, który prowadził kampanię na platformie CrowdConnect.pl. To również pierwsza spółka, która pozyskała kapitał w kampanii crowdinvestingowej i debiutuje na NewConnect po rozpoczęciu programu Partner Crowdfundingowy GPW.

Uroczystość debiutu zaplanowana jest na godzinę 11.00. W tym samym dniu, na Giełdzie Papierów Wartościowych, o godzinie 10.00 odbędzie się również śniadanie prasowe dotyczące rynku equity crowdfundingu oraz programu Partner Crowdfundingowy GPW z udziałem przedstawicieli Giełdy Papierów Wartościowych, Domu Maklerskiego INC oraz Plantwear. O 11:30 rozpocznie się panel dyskusyjny na temat rynku crowdfundingu udziałowego w Polsce z udziałem organizatora - Giełdy Papierów Wartościowych oraz przedstawicieli Domu Maklerskiego INC, Plantwear oraz crowdfunding.pl.

Plantwear - lider rynku lifestylowych akcesoriów drewnianych w Polsce, producent wysokiej jakości, unikatowych drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe. Poza działalnością biznesową, Plantwear koncentruje się na budowaniu relacji ze środowiskiem i społecznością w której działa. Ekologiczna filozofia, objawiająca się w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia większej liczny drzew niż wykorzystuje w produkcji, sprawia, że wokół marki tworzy się zaangażowana społeczność.

Interia.pl oprac MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »