PMPG chce pozyskać ponad 20 mln zł z emisji akcji

Platforma Mediowa Point Group planuje emisję akcji o wartości ponad 20 mln zł na zwiększenie swojej obecności w internecie w 2010 roku - poinformowała spółka w materiałach przed poniedziałkową konferencją prasową.

Platforma Mediowa Point Group planuje emisję akcji o wartości ponad 20 mln zł na zwiększenie swojej obecności w internecie w 2010 roku - poinformowała spółka w materiałach przed poniedziałkową konferencją prasową.

Emisja akcji ma być skierowana do inwestorów instytucjonalnych i ma objąć nie mniej niż 10 proc. kapitału spółki.

Zarząd PMPG przewiduje, że cena emisyjna nowych akcji znajdzie się w przedziale 2,1-2,6 zł. W poniedziałek, o 13.10, za jedną akcję spółki płacono 1,98 zł.

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »