Reklama

Portfel zamówień grupy Comarch wyższy r/r

Portfel zamówień grupy Comarch wynosił na 29 kwietnia 2011 roku 473,4 mln zł i był o 19,4 proc. wyższy niż przed rokiem - poinformował Comarch w komentarzu do wyników kwartalnych.

Wartość portfela zamówień na usługi i software własny wzrosła o 20,9 proc. do 426,2 mln zł, w efekcie ich udział w sprzedaży ogółem osiągnął poziom 90 proc.

Reklama

"Zwraca uwagę bardzo dynamiczny wzrost udziału kontraktów zagranicznych w portfelu zamówień - wzrost wynosi 57,3 proc.. Aktualna wartość portfela zamówień w przekonaniu grupy odzwierciedla powrót koniunktury w gospodarce polskiej i światowej oraz na rynku IT, a także skuteczność strategii ekspansji zagranicznej realizowanej przez grupę. Struktura zakontraktowanych na rok bieżący przychodów potwierdza bardzo dobrą sytuację finansową grupy Comarch" - napisano w raporcie kwartalnym.

Comarch podał, że bardzo istotnym dla grupy zjawiskiem jest znaczny wzrost ilości oraz wartości zawieranych kontraktów długoterminowych, czyli z okresem realizacji dwóch do pięciu lat.

"Zjawisko to znajduje odzwierciedlenie w aktualnej wartości portfela zamówień na rok przyszły (2012) i potwierdza bardzo dobre perspektywy biznesowe dla Grupy Comarch w kolejnych okresach"

Portfel zamówień na 2012 r. (bez zamówień pozyskiwanych przez grupę Comarch Software und Beratung) wynosił na koniec kwietnia 2011 roku 167,2 mln zł i był wyższy o 53,6 proc. niż w analogicznym okresie w 2010 roku. Wzrost wartości portfela zamówień jest głównie efektem zwiększonych o 74,7 proc. zamówień na usługi i oprogramowanie własne grupy Comarch, ich udział w portfelu zamówień ogółem wynosi prawie 83 proc.

Dowiedz się więcej na temat: R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »