Próchnik stawia na salony

W ostatnim czasie Próchnik otworzył kolejne salony sprzedaży. Tym razem w samym sercu Krakowa przy Placu Mariackim 1 i w Galerii Kazimierz. Jest to element konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy. Możliwość szybkiej rozbudowy sieci dystrybucji jest obecnie głównym czynnikiem wyznaczającym tempo rozwoju Firmy.

W ostatnim czasie Próchnik otworzył kolejne salony sprzedaży. Tym razem w samym sercu Krakowa przy Placu Mariackim 1 i w Galerii Kazimierz. Jest to element konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy. Możliwość szybkiej rozbudowy sieci dystrybucji jest obecnie głównym czynnikiem wyznaczającym tempo rozwoju Firmy.

To już dziewiąty salon sprzedaży Próchnika. Poza trzema salonami w Krakowie Próchnik posiada salony sprzedaży w Łodzi, Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Częstochowie i Katowicach.

Próchnik dzięki długiej historii liczącej sobie ponad pół wieku, jest jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm odzieżowych w Polsce.

Misją Próchnik S.A. jest zaspokojenie potrzeb i gustów najwybredniejszych klientów poprzez oferowanie odzieży o bezkompromisowej jakości i stylu, a celem głównym osiągnięcie pozycji lidera rynku odzieżowego wśród klientów o najwyższych wymaganiach.

Reklama

Od września 2005 w nowych salonach firmowych Próchnika w dużych miastach można kupić niemal wszystko, co potrzebne jest eleganckiemu mężczyźnie ? od koszul i garniturów po krawaty i płaszcze jak też odzież na weekend. Spółka po kilku trudnych latach wychodzi wreszcie na prostą. Strategia rozwoju firmy przynosi bardzo dobre efekty.

Pod sprawdzoną marką Próchnika oferowana jest kompletna gama odzieży męskiej. Klient może nabyć nie tylko płaszcz, ale także spodnie, marynarki, koszule i krawaty ? w sklepie Próchnika ubierze się od stóp do głów. Ponadto firma oferuje damskie kurtki i płaszcze.

Projektanci Próchnika opierają swoje projekty na nowoczesnej sylwetce mężczyzny w sile wieku, pragnącego wyglądać młodo oraz klasycznie. Garnitury, które oferuje Próchnik mają linię bliżej ciała, są uszyte z tkanin wełnianych wysokiej jakości, część wzorów jest gładka, kilka w delikatny tenis. W najnowszej kolekcji Próchnika wiosna/ lato 2006 ? zobaczymy klasyczne garnitury , kurtki i płaszcze w odcieniach szarości, beżu i ecru ? zgodnie ze światowymi trendami.

Charakterystyczną cechą ubrań jest staranne wykończenie wnętrza. Tkaniny głównie włoskie, ze szlachetnych włókien i ich mieszanek.

Tak szeroki asortyment wymaga odpowiedniej sieci dystrybucji. Salony Próchnika będą otwierane w ramach własnej, firmowej sieci i jako sklepy patronackie.

Ostatnio Próchnik otworzył kolejny salon sprzedaży w samym sercu Krakowa przy Placu Mariackim 1. Jest to element konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy. Możliwość szybkiej rozbudowy sieci dystrybucji jest obecnie głównym czynnikiem wyznaczającym tempo rozwoju Firmy. Mimo imponującego wskaźnika wzrostu ponad (100%) przychodów w 2005 r. zarząd widzi dalszą możliwość istotnego jego zwiększenia. Dlatego podstawowym celem planowanej Emisji jest dalsza rozbudowa własnej sieci sprzedaży.

Oferowane produkty to zbiór dwóch czynników: wieloletniego doświadczenia i pasji tworzenia najwyższej jakości ubrań. Obecnie w łódzkiej firmie pracuje ponad 280 świetnie wyszkolonych pracowników, którzy nie boją się żadnych krawieckich "wyzwań?.

Do końca roku Próchnik planuje otworzyć kolejne salony sprzedaży.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Próchnik | salon | salony | firmy | strategia rozwoju
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »