Przedsprzedaż "Wiedźmina 3" przekroczyła 1,5 mln sztuk

Przedsprzedaż "Wiedźmina 3" przekroczyła 1,5 mln sztuk - poinformował PAP prezes CD Projekt Adam Kiciński.

- Zaledwie tydzień temu ogłosiliśmy, że milion klientów z całego świata złożyło preorder na 'Wiedźmina 3: Dziki Gon'. Przez ostatnie 7 dni wynik ten podskoczył do przeszło 1,5 mln - powiedział Kiciński.

- Najważniejszy sprawdzian - premiera i sprzedaż popremierowa - wciąż przed nami, a zamówienia cały czas spływają - dodał.

"Wiedźmin 3: Dziki Gon" zadebiutuje 19 maja na komputerach PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Wersja pudełkowa gry ma się pojawić w 109 krajach.

_ _ _ _ _ _ _

W Stanach Zjednoczonych coraz więcej mówi się o nowym Wiedźminie. Ostatnio polską grę ostatnio przetestował jeden z najpopularniejszych amerykańskich komików Conan O'Brien.

Reklama

Jego nazwisko zna każdy Amerykanin. Satyryk jest szczególnie popularny wśród ludzi młodych. O'Brien testował "Wiedźmina 3" w swoim cyklu "Clueless gamer", w którym recenzuje gry z pozycji kompletnego amatora.

W polskiej grze amerykańskiego satyryka najbardziej zafascynowała postać Yennefer. O'Brien dopytywał towarzyszącego mu eksperta, czy kobieta ta będzie z nim uprawiać seks i co musi zrobić, by tak się stało.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - arcydzieło gatunku!

Następnie podjął się misji mającej doprowadzić go do tego celu. Na koniec stwierdził, że "Wiedźmin" to najlepsza rzecz, jaka mu się w życiu przytrafiła. Na niespełna tydzień przed premierą amerykańskie portale i pisma dla graczy pełne są informacji o Wiedźminie. Większość recenzentów przyznaje polskiej grze najwyższe oceny. Test Wiedźmina w wykonaniu Conana O'Briena obejrzało już dwa miliony Amerykanów.

PAP/IAR
Dowiedz się więcej na temat: gry | Wiedźmin 3 | Wiedźmiń | "Wiedźmin"
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »