Reklama

Przychody Telewizji Polsat w pierwszym półroczu 2010 wzrosły ponad rynek

- Przychody Telewizji Polsat w pierwszej połowie 2010 roku wzrosły ponad zwyżkę rynku reklamy telewizyjnej - poinformował PAP Zygmunt Solorz-Żak, główny akcjonariusz stacji.

- Widzimy poprawę na rynku reklamy. Nasz przychody zwiększyły się nawet bardziej niż dynamika rynku - powiedział Solorz-Żak, nie podając dokładnych liczb.

Według szacunków domu mediowego Starlink, w pierwszym półroczu 2010 rynek reklamy telewizyjnej zwiększył się o 8,5 proc. TVN ocenia natomiast ten wzrost na 8 proc.

Telewizja Polsat nie publikowała danych za pierwsze półrocze ubiegłego roku, w całym 2009 roku skonsolidowane przychody wyniosły 1,045 mld zł.

Solorz-Żak podtrzymał wcześniejsze zapowiedzi dotyczące jednocyfrowego wzrostu skonsolidowanych przychodów i zysku netto w 2010 roku. W ubiegłym roku skonsolidowany wynik stacji wyniósł 159,8 mln zł.

Reklama

Jeszcze w 2010 roku lub na początku 2011 Polsat może uruchomić kanał muzyczno-młodzieżowy.

- Prace trwają, ale nie jest przesądzone, czy nowy kanał ruszy pod koniec tego roku czy na początku przyszłego - powiedział Solorz-Żak. Po koniec 2009 roku uruchomiony został kanał dziecięcy Polsat JimJam, który przygotowywany jest razem ze spółką Chello Zone. Wcześniej we wrześniu ruszył Polsat Futbol, a w październiku Polsat Film.

Obecnie w portfolio grupy znajduje się 13 kanałów. Są to: Polsat, Polsat 2, Polsat HD, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport HD, Polsat Futbol, TV Biznes oraz Polsat JimJam.

Dowiedz się więcej na temat: przychód | telewizje | sport | telewizji | Polsat Sport | reklamy | Polsat | rynek reklamy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »