Redukcja w transzy indywidualnej w ofercie Eko Holding wyniosła 68,35 proc.
Eko Holding sprzedał wszystkie akcje w ofercie publicznej, a redukcja w przeznaczonej dla inwestorów indywidualnych transzy wyniosła 68,35 proc.
- Jestem przekonany, że wszyscy, którzy złożyli zapisy na nasze akcje przekonają się, że to bardzo dobra inwestycja.(...) Naszym celem jest realizacja ambitnej strategii rozwoju, wypracowywanie coraz lepszych wyników finansowych i prowadzenie czytelnej i jasnej komunikacji z akcjonariuszami - powiedział cytowany w komunikacie Krzysztof Gradecki, prezes spółki.
Cena emisyjna i cena sprzedaży akcji Eko Holding została ustalona na 7,20 zł za walor.
Oferta publiczna Eko Holding obejmowała do 12.245.000 nowych akcji serii D i 1.000.000 akcji serii A sprzedawanych przez jednego z obecnych akcjonariuszy.
Spółka podała, że ze względu na duże zainteresowanie zgłoszone w czasie budowania księgi popytu, transza dla inwestorów instytucjonalnych została zwiększona do 11.245.000 akcji z 9.933.750 akcji (84,9 proc. oferty). Dla inwestorów indywidualnych Eko Holding przeznaczyła 2 mln akcji (15,10 proc. oferty).
Spółka poinformowała, że wartość nowej emisji wyniosła 88,2 mln zł i była wyższa od zakładanej w prospekcie emisyjnym o 4,2 mln zł.
Eko Holding, środki pozyskane z emisji chce wykorzystać do ekspansji sieci sklepów, akwizycji oraz zasilenia kapitału obrotowego.
Grupę tworzy blisko 220 sklepów własnych EKO, stanowiących jedną z większych sieci supermarketów w Polsce, ponad 500 sklepów franczyzowych Rabat oraz dystrybutor artykułów drogeryjnych (Polska Grupa Drogeryjna)