Rosną przychody Gino Rossi

Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej Gino Rossi S.A. po pięciu miesiącach 2008 r. wyniosły 81,5 mln zł, wzrastając o prawie 20 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Udział sprzedaży detalicznej sklepów firmowych Gino Rossi, Geox, Vanita oraz SIMPLE w przychodach Grupy wyniósł 57,9 proc.

Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej Gino Rossi S.A. po pięciu miesiącach 2008 r. wyniosły 81,5 mln zł, wzrastając o prawie 20 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Udział sprzedaży detalicznej sklepów firmowych Gino Rossi, Geox, Vanita oraz SIMPLE w przychodach Grupy wyniósł 57,9 proc.

Znaczący wpływ na skonsolidowane przychody Grupy miała spółka zależna Simple Creative Products, której sprzedaż za okres styczeń-maj 2008 wyniosła 20,3 mln zł.

Sprzedaż detaliczna sklepów firmowych: Gino Rossi, Geox i Vanita wyniosła 34,58 mln zł, co oznacza ponad 15-procenowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Sklepy firmowe SIMPLE odnotowały sprzedaż detaliczną w wysokości 12,6 mln zł, co daje aż 96,1-procentowy wzrost w odniesieniu do pięciu pierwszych miesięcy roku 2007.

Sprzedaż detaliczna w Grupie wzrosła w omawianym okresie o 29,4 proc. wobec pięciu pierwszych miesięcy roku 2007.

Reklama

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dynamiki wzrostu w kolejnych miesiącach tego roku. Zwiększanie liczby sklepów firmowych, zarówno w kraju, jak i za granicą, jest - obok realizacji strategii budowy grupy modowej Gino Rossi - głównym czynnikiem, który wpływa na wyniki finansowe naszej działalności w kolejnych miesiącach - powiedział Maciej Fedorowicz, Prezes Zarządu Gino Rossi.

- Planujemy przenieść produkcję obuwia marek G&R i Vanita z Polski i Włoch do Indii, co znacząco wpłynie na obniżenie kosztów produkcji i wzrost marży na sprzedaży - dodaje Prezes Fedorowicz.

Teraz Grupa posiada łącznie 165 salonów w Polsce i za granicą (w Niemczech, Rosji, Litwie, Łotwie, Ukrainie, Czechach, Węgrzech i Gruzji). W 2008 r. Grupa uruchomiła cztery nowe salony. Plany rozwoju sieci sprzedaży na obecny rok zakładają powstanie kolejnych 10 salonów firmowych w Polsce - marek Gino Rossi, Geox i SIMPLE, a także dwóch salonów Gino Rossi za granicą.

W ubiegłym tygodniu zarząd Gino Rossi opublikował skonsolidowany raport roczny za 2007 rok. Skonsolidowane przychody Gino Rossi za 2007 r. wyniosły, po zbadaniu przez biegłych rewidentów, 174,3 mln zł, wzrastając o 48,5 proc. w stosunku do 2007 roku. Zysk z działalności operacyjnej przekroczył 12,4 mln zł, a zysk netto sięgnął 7,2 mln zł.

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: przychód | gino rossi | Gino Rossi SA | sprzedaż detaliczna | rossi | Simple
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »