Ruch bada Kolportera

Ruch, który otrzymał memorandum dotyczące sieci 900 saloników prasowych Kolportera, nie będzie zainteresowany ich zakupem, dopóki nie otrzyma pogłębionej informacji - poinformował PAP prezes Włodzimierz Biały.

Ruch, który otrzymał memorandum dotyczące sieci 900 saloników prasowych Kolportera, nie będzie zainteresowany ich zakupem, dopóki nie otrzyma pogłębionej informacji - poinformował PAP prezes Włodzimierz Biały.

"Otrzymaliśmy memorandum, ale w naszej ocenie jest ono tak ogólne, że uniemożliwia racjonalną ocenę tej oferty. Zakładamy, że jeśli nie otrzymamy pogłębionej oferty, to nie będziemy zainteresowani zakupem tego aktywa" - powiedział prezes.

Dodał, że Ruch zwrócił się do banku inwestycyjnego Trigon, który jest doradcą Kolportera w poszukiwaniu inwestora dla saloników, o uzupełnienie informacji.

W październiku Grupa Kolporter poinformowała, że zainteresowanie inwestycją w sieć 900 saloników prasowych wyraziło kilkanaście firm i funduszy inwestycyjnych zarówno z Polski, jak i innych krajów Unii Europejskiej.

Reklama

Należący do grupy Kolporter Sieci Handlowe szuka branżowego lub finansowego inwestora dla sieci 900 saloników prasowych i może sprzedać część lub całość udziałów w tej sieci.

Spółka podała wówczas, że możliwe są dwa scenariusze - jeśli znajdzie inwestora zainteresowanego zakupem części udziałów w sieci saloników prasowych, to dzięki pozyskanym środkom będą wspólnie rozwijać tę sieć sprzedaży, a jeśli spółka otrzyma atrakcyjną ofertę na zakup całości sieci saloników, to na pewno ją rozważy.

Sieć saloników prasowych Kolportera sprzedaje m.in. prasę, papierosy, prepaidy, słodycze, napoje, baterie, artykuły tytoniowe i zabawki oraz oferuje klientom usługi dodatkowe: lotto i opłatę domowych rachunków.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: memorandum | "Ruch" | 'Ruch'
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »