Rozwiązanie Comarch ECM Customer Care oferuje rozszerzenie funkcjonalności o zarządzanie sprawami zgłaszanymi przez klientów, niezależnie od formy komunikacji jaką wybiorą - chatu, e-maila, formularza WWW, wpisu w mediach społecznościowych, zgłoszenia telefonicznego czy tradycyjnego listu. Pasażerowie SAS mogą zgłaszać pytania związane z obsługą aplikacji mobilnej, sugestie w zakresie procedury odprawy, obsługi podczas lotu czy zmiany rezerwacji lotu.
Z rozwiązania korzysta blisko 200 agentów SAS na całym świecie - od Chin przez Europę aż po USA. Pozwala to na szybsze (w niektórych przypadkach nawet w pełni automatyczne) rozwiązywanie spraw związanych z obsługą pasażerów. Obecnie system obsługuje ponad 120 kategorii spraw związanych z wszystkimi elementami podróży oraz programem lojalnościowym EuroBonus. Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z systemami lojalnościowymi firmy Comarch, a także dziesięcioma innymi systemami kluczowymi z punktu widzenia funkcjonowania linii SAS.
- Nasi klienci zasługują na najlepszą możliwą obsługę. Kluczowa jest dla nich świadomość, że w każdej chwili mogą liczyć na wsparcie z naszej strony, a ich sprawy i pytania są realizowane w jak najkrótszym czasie. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie nowego systemu z zakresu "customer care" i postawiliśmy na usługi firmy Comarch - mówi Carina Göransson, dyrektor sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta w SAS.
Rozwiązanie jest korzystne także dla pracowników. Dzięki automatycznemu procesowaniu i zamykaniu nieskomplikowanych spraw, agenci mają więcej czasu, który mogą poświęcić na jak najszybszą pomoc klientom w tych zadaniach, które wymagają ich zaangażowania i doświadczenia.
- Kontrakt podpisany z liniami lotniczymi SAS umożliwia rozbudowę naszej działalności zarówno pod względem oferty produktowej, jak i branż, w których jesteśmy obecni. Po raz kolejny udowodniliśmy, że jesteśmy w stanie zawalczyć o największych klientów i podpisywać kolejne umowy z liniami lotniczymi na całym świecie - mówi Adam Beldzik, dyrektor BU Comarch ECM. - Rozwijany przez nas system Comarch ECM Customer Care jest idealnym rozwiązaniem dla firm, dla których bardzo dobra opieka nad klientami jest kluczowa i decyduje o ich rynkowym sukcesie, np. w branży lotniczej, telekomunikacyjnej czy ubezpieczeniowej.
Opr. MD