Słabszy zysk City Interactive

Zysk netto City Interactive spadł w I kw. 2011 r. do 1,1 mln zł z 3,3 mln zł w analogicznym okresie 2010 r. Zysk z działalności operacyjnej zmniejszył się do 1,5 mln zł z 4,6 mln zł, a przychody wzrosły do 13,4 mln zł z 11,4 mln zł - podała spółka w raporcie kwartalnym.

Zysk netto City Interactive spadł w I kw. 2011 r. do 1,1 mln zł z 3,3 mln zł w analogicznym okresie 2010 r. Zysk z działalności operacyjnej zmniejszył się do 1,5 mln zł z 4,6 mln zł, a przychody wzrosły do 13,4 mln zł z 11,4 mln zł - podała spółka w raporcie kwartalnym.

Zysk brutto ze sprzedaży spadł do 5,6 mln zł z 6,7 mln zł.

Spółka podała, że marża ze sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym, spadła o 1,1 mln zł głównie z powodu większej sprzedaży produktów na konsole, które obciążone są opłatami licencyjnymi.

W I kw. 2011 r., udział sprzedaży produktów na konsole Xbox360 wyniósł około 59 proc., na PC około 7 proc., a reszta pochodziła ze sprzedaży na pozostałe platformy. W I kw. 2010 r. nie wystąpiła sprzedaż na konsole Xbox360, a udział sprzedaży na PC wyniósł ok. 56 proc., pozostała część dotyczyła sprzedaży na konsole Nitendo Wii i Nintendo DS. Dodatkowo w 2010 r. nastąpiła reklasyfikacja przychodów z 2009 r., w wyniku której przychody oraz zysk brutto za I kw. 2010 zostały zwiększone o kwotę 1 mln zł.

Reklama

Spółka podała, że wynik I kw. został obciążony kwotą rezerwy na ewentualne przeceny lub zwroty produktów w wysokości 0,6 mln zł oraz rezerwami na tantiemy i opłaty licencyjne w kwocie 0,3 mln zł.

City Interactive podało, że liczba sprzedanych egzemplarzy gry "Sniper Ghost Warrior", przekroczyła w pierwszym kwartale 2011 roku 1,1 mln szt. w wersjach na konsolę Xbox360 i komputery PC w okresie dziesięciu miesięcy, jakie minęły od premiery gry w czerwcu 2010 r.

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »