Spółka Grodno uruchomiła kolejny oddział w Warszawie

Spółka Grodno (NewConnect: GRN), dystrybutor artykułów elektrotechnicznych, uruchomiła nowy, dziesiąty już, oddział w Warszawie.

Spółka Grodno (NewConnect: GRN), dystrybutor artykułów elektrotechnicznych, uruchomiła nowy, dziesiąty już, oddział w Warszawie.

- Warszawa to miasto, w którym funkcjonujemy od początku istnienia firmy. To tutaj został otwarty pierwszy punkt sprzedaży pod szyldem Grodno. I choć naszym celem jest rozwój terytorialny i posiadanie sieci dystrybucji w całej Polsce, stolica zawsze pozostanie dla nas obszarem ważnym, o dużym potencjale rozwojowym. Oddział, zlokalizowany w północno-wschodniej części miasta, w której do tej pory nie byliśmy obecni, pozwala nam umocnić naszą pozycję na rodzimym rynku i zaspokajać jego rosnące potrzeby - tłumaczy Jarosław Jurczak, wiceprezes zarządu i dyrektor handlowy Grodno S.A.

Reklama

Sprawdź bieżące notowania spółki Grodno na stronach INTERIA.PL

Nowy oddział w Warszawie to już 11. punkt sprzedaży Grodna otwarty w tym roku. Tym samym firma zrealizowała plan na 2011 r., który zakładał poszerzenie sieci handlowej o osiem lokalizacji.

Do sieci dystrybucji Grodno S.A. dołączyło w bieżącym roku sześć oddziałów, powstałych w wyniku przejęcia części przedsiębiorstwa Ostel, oraz cztery nowe hurtownie - w Krakowie, Łodzi, Chorzowie i Toruniu.

- - - - -

Grodno S.A. To jeden z najdłużej działających na polskim rynku dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych. Początki firmy sięgają 1990 roku, kiedy to otworzono pierwszy rodzinny sklep elektryczny w Warszawie. Obecnie podstawowa działalności spółki skupia się na hurtowym handlu poprzez sieć 31 hurtowni zlokalizowanych na terenie całego kraju. Grodno S.A. od wielu lat jest liderem w województwie mazowieckim. Dzięki dokonanym akwizycjom punktów sprzedażowych spółka rozpoczęła proces konsolidacji rozdrobnionego rynku i stała się jedną z czołowych firm w branży elektrotechnicznej w Polsce. Spółka posiada szeroką i zdywersyfikowaną grupę odbiorców z sektorów energetyki, budownictwa, infrastruktury i przemysłu. Oprócz bogatej oferty towarów - ponad 100 000 produktów - spółka świadczy dodatkowe usługi, w tym między innymi doradztwo techniczne, audyty systemów oświetlenia oraz instalacji elektrycznych, konserwację czy obsługę gwarancyjną. Plany spółki na najbliższą przyszłość to:
  • osiąganie zysku gwarantującego dalszy rozwój firmy,
  • inwestycje i modernizacje,
  • uruchomienie nowych punktów sprzedaży,
  • intensywne szkolenia pracowników,
  • realizacja strategii marketingowej oraz intensywna reklama,
  • budowa długotrwałych relacji z partnerami.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: NewConnect
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »