Stalowa Magnolia dla Comarch

System informatyczny Comarch Loyalty Management otrzymał główną nagrodę w konkursie na najlepszy program lojalnościowy 2007 roku, organizowanym przez ABG Centrum Biznesu Sp. z o.o. Głosowanie odbywało się w ramach warszawskiej konferencji "Lojalność na zawsze".

System informatyczny Comarch Loyalty Management otrzymał główną nagrodę w konkursie na najlepszy program lojalnościowy 2007 roku, organizowanym przez ABG Centrum Biznesu Sp. z o.o. Głosowanie odbywało się w ramach warszawskiej konferencji "Lojalność na zawsze".

W konkursowym starciu Comarch zmierzył się z siedmioma firmami, które prezentowały własne programy lub systemy lojalnościowe. Głosowanie odbywało się poprzez dedykowaną stronę www oraz dodatkowo w trakcie konferencji. - Zdawaliśmy sobie sprawę z faktu, iż przygotowana przez nas prezentacja systemu informatycznego opisuje trudny temat i znacznie mniej ?atrakcyjny? niż koncepcja marketingowa konkretnego programu, w której w prosty sposób, bazując na przykładach, można pokazać efekty, jakie udało się uzyskać po jego wdrożeniu ? podkreśla Dagmara Duniec-Piętak, Business Solution Manager, Comarch.

Reklama

? Oceniającymi byli w większości managerowie działów marketingu patrzący na program lojalnościowy przez pryzmat konkretnych korzyści, które wiążą się z wdrożeniem takiego rozwiązania. Jednakże wyniki głosowania pokazały, że zdystansowaliśmy konkurencję i zdobyliśmy główną nagrodę ? statuetkę Stalowej Magnolii. Wyróżnienie przyznane Comarch Loyalty Management dowodzi, że rynek programów lojalnościowych jest otwarty na rozwiązania informatyczne najwyższej jakości. Świadczy o tym wciąż rosnące zainteresowanie liderów rynkowych, którzy dostrzegają benefity, jakie niesie za sobą wdrożenie rozwiązania trzeciej generacji.

Comarch Loyalty Management to zaawansowany system informatyczny oferujący kompleksowe rozwiązania z zakresu realizacji programów lojalnościowych. Jest aplikacją biznesową wyposażoną w szeroki zakres funkcjonalności umożliwiających budowanie zarówno standardowych, jak i skomplikowanych programów lojalnościowych. Narzędzie to jest wykorzystywane do definiowania promocji, procesowania transakcji, zbierania informacji marketingowych o zachowaniach klientów oraz kompleksowego wspierania strategii marketingowych.

Comarch Loyalty Management to łatwe rozwiązanie, które można dostosować do indywidualnych potrzeb użytkownika systemu. Daje ono możliwości rozszerzenia aplikacji, zapewnia intuicyjny sposób korzystania z systemu. Comarch Loyalty Management jest także atrakcyjny cenowo. Z rozwiązania tego korzystają zarówno filmy lokalne, jak również korporacje międzynarodowe zlokalizowane na całym świecie.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »