Sukces sprzedaży w maju

Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu maju 2012 r. wyniosła 54,3 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2011 r., w którym przychody wyniosły 27,7 mln PLN stanowi wzrost sprzedaży o 96,0 %.

Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu maju 2012 r. wyniosła 54,3 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2011 r., w którym przychody wyniosły 27,7 mln PLN stanowi wzrost sprzedaży o 96,0 %.

-Na tak zaskakująco dobre wyniki w maju miał wpływ tegoroczny długi weekend majowy. Turyści korzystali z możliwości zorganizowania sobie wiosennych wakacji, co w sposób wyraźny znalazło swoje odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży - mówi Radomir Świderski, pr manager w Rainbow Tours

Przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 maja 2012 roku wyniosły 149,8 mln zł i są wyższe o 67,7 %, od przychodów za okres od 1 stycznia - 31 maja 2011 roku, które wyniosły 89,3 mln zł.

Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A. (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosła w miesiącu maju 2012 r. 57,4 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2011 r., w którym przychody wyniosły 30,8 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 86,4 %.

Reklama

Przychody ze sprzedaży Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 maja 2012 roku wyniosły 161,6 mln zł i są wyższe o 59,4 %, od przychodów za okres od 1 stycznia - maja 2011 roku, które wyniosły 101,4 mln zł.

Tutaj sprawdzisz notowania spółki Rainbow Tours S.A.

Rainbow Tours

zajmuje się sprzedażą własnych imprez turystycznych, pośrednictwem w sprzedaży imprez turystycznych innych touroperatorów, sprzedażą biletów lotniczych, autokarowych, i promowych. Sprzedaż realizowana jest przy wykorzystaniu czterech głównych kanałów dystrybucji: sieci własnych punktów sprzedaży (biur obsługi klienta), sieci agencyjnej, internetu oraz niezależnej linii call center. Firma posiada 22 własne oddziały (19 biur własnych oraz 3 franszyzowe).

Opr. MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Rainbow Tours SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »