Telemedycyna chce z oferty prywatnej blisko 1,1 mln zł i w lipcu wejść na NewConnect

Telemedycyna Polska, spółka świadcząca usługi medyczne przez telefon i internet, rozpoczęła ofertę prywatną i chce pozyskać od inwestorów blisko 1,1 mln zł. Planuje zadebiutować na rynku NewConnect pod koniec lipca.

Telemedycyna Polska, spółka świadcząca usługi medyczne przez telefon i internet, rozpoczęła ofertę prywatną i chce pozyskać od inwestorów blisko 1,1 mln zł. Planuje zadebiutować na rynku NewConnect pod koniec lipca.

Spółka pozyskany kapitał chce wykorzystać na rozszerzenie portfela oferowanych usług, a także dalszy rozwój działu sprzedaży oraz intensyfikację współpracy z partnerami zewnętrznymi.

Funkcję doradcy transakcyjnego pełni firma Certus Capital, a autoryzowanym doradcą jest GoAdvisers.

W 2010 roku Telemedycyna Polska planuje zwiększyć przychody do 2,2 mln zł, po tym jak w 2009 roku osiągnęła przychody ponad 1,4 mln zł, a zysk netto wyniósł 73 tys. zł.

W 2008 roku było to 583.819 zł przychodów ze sprzedaży, 283.945 zł straty EBITDA i 325.719 zł straty netto.

Reklama

Teraz 70 proc. akcji spółki należy do zarządu, a pozostałe 30 proc. do dwóch inwestorów, w tym jednego instytucjonalnego - firmy GoAdvisers. W najbliższej przyszłości żaden z tych udziałowców nie planuje wyjścia z inwestycji, a wszyscy dotychczasowi akcjonariusze będą mieć umowy tzw. lock-upu, które w przypadku zarządu obowiązywać będą przez 24 miesiące, a inwestorów finansowych 12 miesięcy.

Telemedycyna Polska jest liderem na ogólnopolskim rynku usług telemedycyny i teleopieki. Spółka działa na rynku od 2005 roku, a jej działalność skupia się na świadczeniu usług medycznych na odległość przez: telefon (sprzężenie akustyczne, cyfrowa transmisja GPRS) oraz internet.

Do wykonywania transmisji na odległość wykorzystywane są przenośne aparaty EKG - w przypadku pacjentów indywidualnych oraz bardzo zaawansowane technologicznie 12 kanałowe aparaty cyfrowe - w przypadku klientów instytucjonalnych.

Spółka specjalizuje się w świadczeniu komercyjnych usług całodobowego monitoringu kardiologicznego Kardiotele oraz wykonywaniu badań EKG i konsultacji kardiologicznych. Badanie może odbywać się pośrednictwem telefonu lub internetu z wykorzystaniem infrastruktury teleinformatycznej, dzięki czemu klienci posiadają dostęp do usługi z dowolnego miejsca na świecie.

Na koniec kwietnia 2010 roku z˙usług spółki korzystało regularnie blisko 2 tys. klientów indywidualnych oraz około 250 firm.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: telefon | telemedycyna | internet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »