Totalizator Sportowy rozda milion flag

Wielkie chwile, wspólne emocje to hasło przewodnie drugiej odsłony kampanii Jubileuszu 65-lecia działalności Totalizatora Sportowego, którego Ambasadorem jest Robert Lewandowski. Kampania koncentruje się na wspólnym przeżywaniu nadchodzących wydarzeń sportowych: Mistrzostw Europy w piłce nożnej mężczyzn oraz XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

Kampanii towarzyszyć będzie akcja specjalna prowadzona w punktach LOTTO. Na graczy będzie czekać milion biało-czerwonych flag gotowych do odbioru w kolekturach, których właścicielem jest Totalizator Sportowy. Akcja promocyjna będzie realizowana w wyznaczonych punktach sprzedaży LOTTO od 20.05.2021 do 30.06.2021 albo do wyczerpania zapasów.

- Totalizator Sportowy, największy mecenas sportu i kultury w Polsce, chce towarzyszyć Polakom w momentach, które wywołują w nas radość i dumę. W najbliższym czasie będziemy mogli okazać nasze szczególne wsparcie Biało-Czerwonym. Trzymamy kciuki za wielkie chwile i wspólne emocje na europejskich murawach oraz podczas zmagań olimpijskich naszych reprezentantów w Tokio - powiedziała Magdalena Kopka-Wojciechowska, członek zarządu Totalizatora Sportowego.

Reklama

W styczniu ruszyła pierwsza odsłona jubileuszowej kampanii Totalizatora Sportowego. Pod hasłem #WielkieChwile wraz z Ambasadorem Jubileuszu Robertem Lewandowskim firma przypominała o swoim zaangażowaniu w rozwój polskiego sportu i kultury na przestrzeni lat. Druga odsłona kampanii zachęca do doświadczania wspólnego kibicowania. Już wkrótce wszyscy Polacy będą mieli do tego okazję podczas zbliżających się wydarzeń sportowych największego formatu.

- Wsparcie kibiców podczas każdego meczu to jedno z bardzo ważnych źródeł motywacji każdego piłkarza, a reprezentowanie Polski na arenie międzynarodowej to zaszczyt dla każdego sportowca. Cieszę, że Totalizator Sportowy angażuje się we wspólne kibicowanie. Takie działania są dodatkowym motywatorem dla nas sportowców na boisku i poza nim - powiedział Robert Lewandowski, ambasador jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego.

W spocie promującym ideę wspólnego kibicowania Biało-Czerwonym pojawił się Robert Lewandowski. Ponadto w klipie wzięli udział: Andrzej Bargiel, Ambasador Marki LOTTO, oraz nadzieje medalowe podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio: wioślarska czwórka podwójna w składzie Agnieszka Kobus-Zawojska, Maria Springwald, Marta Wieliczko i Katarzyna Zillmann, które są także częścią projektu "6  z LOTTO", a także Piotr Lisek (skok o tyczce) i Konrad Bukowiecki (pchnięcie kulą). Poza spotami telewizyjnymi kampania będzie wykorzystywać nośniki outdoorowe, prasę, radio i kanały społecznościowe.

TS jest Sponsorem Generalnym Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Totalizator Sportowy wspiera polskich olimpijczyków od 1994 roku, zarówno podczas letnich, jak i zimowych igrzysk olimpijskich.  

Informacja prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »