Tylko Piłka planuje debiut na NewConnect na przełomie III/IV kw.
Tylko Piłka, wydawca gazety sportowej i portalu internetowego, planuje debiut na rynku NewConnect na przełomie III/IV kwartału 2011 r. Spółka jest w fazie przekształcania w spółkę akcyjną. Zawarła też porozumienie z Tro Media w celu stworzenia sportowego koncernu na Euro 2012 - poinformował na konferencji prasowej prezes Stanisław Wedler.
- Na przełomie III/IV kwartału planujemy debiut na NewConnect - powiedział Wedler. - Z oferty prywatnej naszych akcji chcielibyśmy pozyskać około 3 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone m.in. na nowy projekt, który zaprezentujemy przed debiutem na NC. Będzie to połączenie nowych technologii z gazetą i plakatami. Mamy już prototyp. Zamierzamy też podjąć współpracę z radiem i telewizją - dodał.
Tylko Piłka i Tro Media rozpoczęły współpracę w celu realizacji nowego projektu. Do 2012 planują zwiększenie nakładu gazety Tylko Piłka do 150 tys. egz./tyg. oraz rozbudowę portali boisko.pl oraz tylkopilka.pl.
- Jeżeli chodzi o część internetową, to jesteśmy bardzo dobrej myśli, gdy chodzi o przychody. Zbliża się przecież Euro 2012. Jeszcze przed stworzeniem portalu boisko.pl udało nam się pozyskać grono reklamodawców - powiedział na konferencji prezes Tro Media, Marcin Misztal.
- Zawarliśmy umowę o dystrybucję gazety Tylko Piłka z STS, który posiada 400 salonów w całej Polsce. Mamy też umowę z B2B Media na zarządzanie naszą powierzchnią reklamową - powiedział Wedler.
Spółka rozszerzy też ofertę o wydawnictwa książkowe. Pierwsza książka ma trafić na rynek już we wrześniu. - Planujemy wydawnictwa książkowe związane ze sportem, w tym także książki dla dzieci - powiedział Wedler.
Tylko Piłka zakończyła właśnie prace nad nowym layoutem dla gazety oraz rozszerzeniem jej treści. Pierwszy numer po zmianach ukaże się w lipcu. Zmiany te nie będą wiązały się z podwyższeniem ceny.
Tylko Piłka istnieje na rynku od 2004. W 2006 nakład gazety przekroczył 36,6 tys. szt.