Ultra Pack rozbudowuje halę

- Choć I półrocze było ciężkie dla Ultra Packu, producenta tektur i opakowań, to zarząd podtrzymuje założenia roczne: 100 mln zł sprzedaży i kilka milionów złotych zysku netto. - Spółka rozpoczęła kolejną inwestycję.

- Choć I półrocze było ciężkie dla Ultra Packu, producenta tektur i opakowań, to zarząd podtrzymuje założenia roczne: 100 mln zł sprzedaży i kilka milionów złotych zysku netto. - Spółka rozpoczęła kolejną inwestycję.

- Zrealizowaliśmy nasze założenia budżetowe - mówi Ireneusz Kazimierski, prezes Ultra Packu, nie ujawniając jeszcze szczegółów dotyczących pierwszych sześciu miesięcy. - Pierwsze półrocze było ciężkie - konkurencyjny rynek, wysoki kurs euro, a co za tym idzie drogie surowce. W pewnym stopniu byliśmy na to przygotowani. W naszej branży plony zbiera się w II półroczu - dodaje prezes. Podtrzymuje w związku z tym prognozę wyników na ten rok.

- Nasz cel to zwiększanie produkcji opakowań, która jest bardziej rentowna od tektury. No i większy eksport - mówi I. Kazimierski. Dziś opakowania to ok. 25% sprzedaży (eksportowane w kilkudziesięciu procentach), reszta to tektura falista (sprzedawana na rynku krajowym). Realizacja celów ma być możliwa m.in. dzięki inwestycjom. Od początku roku Ultra Pack wydała na nie ok. 12 mln zł (m.in. zakup maszyn). - Rozpoczęliśmy też rozbudowę hali produkcyjno-magazynowej, co pochłonie kolejne ponad 2 mln zł - zapowiada prezes.

Reklama

Ultra Pack niemal w całości należy do kieleckiego biznesmena Michała Sołowowa, który przejął w ubiegłym roku upadły zakład w Kliniskach koło Szczecina. Produkcja ruszyła w sierpniu 2003 r., a jej uruchomienie pochłonęło ok. 50 mln zł. Niewykluczone że za kilka lat spółka trafi na warszawski parkiet.

Parkiet
Dowiedz się więcej na temat: Halo | hala
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »