Vistula Group planuje otworzyć 16 nowych salonów i stoisk firmowych
Vistula Group zamierza uruchomić 16 nowych salonów i stoisk firmowych o łącznej powierzchni około 1.500 m2, przeznaczając na ten cel maksymalnie 6 mln zł - poinformował prezes spółki Grzegorz Pilch.
Rozwój sieci detalicznej, wzorem lat ubiegłych, będzie finansowany ze środków pochodzących z działalności operacyjnej. Dodatkowe środki finansowe, które zostaną przeznaczone na spłatę zadłużenia oraz kapitał obrotowych spółka zamierza uzyskać ze sprzedaży zbędnych aktywów wchodzących w skład dawnych zakładów produkcyjnych oraz nieruchomości o charakterze produkcyjno-magazynowym, jak i lokali komercyjnych, w których mieszczą się salony firmowe.
"Równie istotnym celem pozostaje utrzymanie dyscypliny kosztowej w zakresie kosztów ogólnego zarządu oraz kosztów sprzedaży. W ocenie zarządu spółki skuteczna realizacja powyższych zamierzeń pozwoli na wypracowanie w 2012 roku znaczącego skonsolidowanego zysku netto, poprawę innych wskaźników finansowych, a w konsekwencji istotnie wpłynie na wzrost wartości spółki" - napisał Pilch w liście do akcjonariuszy, towarzyszącym publikacji raportu kwartalnego Vistula Group.