Vivid Games współpracuje z Beijing Autothink Technology

Beijing Autothink Technology będzie wydawcą Real Boxing na terenie Chin, Tajwanu, Hong Kongu i Makao. Dzięki umowie, gra Vivid Games trafi do chińskich posiadaczy urządzeń z system Android, do których dotychczas nie miała dostępu. Liczba użytkowników Androida w Chinach pod koniec 2014 roku szacowana była na 386 milionów.

Beijing Autothink Technology będzie wydawcą Real Boxing na terenie Chin, Tajwanu, Hong Kongu i Makao. Dzięki umowie, gra Vivid Games trafi do chińskich posiadaczy urządzeń z system Android, do których dotychczas nie miała dostępu. Liczba użytkowników Androida w Chinach pod koniec 2014 roku szacowana była na 386 milionów.

- To dla nas bardzo ważna umowa, z tego względu, że w Chinach nie funkcjonuje sklep Google Play i dotychczas nie mieliśmy możliwości dotarcia do wielomilionowej rzeszy użytkowników systemu Android. W Chinach dystrybucja aplikacji odbywa się przez kilkaset lokalnych kanałów sprzedaży. Umowa zapewni nam dostęp do najważniejszych z nich. Nasz partner zajmie się również przystosowaniem wersji Real Boxing do wymogów rynku chińskiego- podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.

Beijing Autothink Technology (funkcjonujący w Chinach pod nazwą XiaoAao), specjalizuje się publikowaniu aplikacji mobilnych. Zarządzana przez firmę platforma (XiaoAo Store), dystrybuuje androidowe aplikacje w ponad 200 kanałach sprzedaży. Najważniejszymi do których trafi Real Boxing to m.in. giganci telekomunikacyjni: China Telecom, China Mobile oraz China Unicom, jak również największy sklep internetowy Quihoo 360. W XiaoAo Store zarejestrowanych jest ponad 60 milionów aktywnych użytkowników.

Reklama

- Beijing Autothink Technology ma ponad 10 letnie doświadczenie w publikacji i marketingu gier elektronicznych i znajduje się w czołówce chińskich wydawców gier. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że rynek chiński jest obecnie największym odbiorcą smartphonów na świecie, współpraca z naszym lokalnym partnerem daje nam wprost nieograniczone możliwości- zauważa Michał Michalczenia, Bussiness Developer Vivid Games. Jest to jedna z wielu negocjowanych przez nas umów w Azji, kluczowym regionie dla naszego dalszego rozwoju- kontynuuje Michalczenia.

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją najwyższej jakości gier na telefony Smartphone i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit Real Boxing. W połowie 2014 roku miała miejsce premiera kolejnej dużej marki- Godfire: Rise of Prometheus.

W czerwcu 2012 r. Vivid Games S.A. z powodzeniem zadebiutował na rynku NewConnect. W 2014 r. przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 14,9 mln zł (wzrost o 85%), spółka wypracowała 2,7 mln zł zysku netto (wzrost o 268%). Wskaźnik EBITDA wyniósł 3,9 mln zł.

opr.MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: gry | Vivid Games | Massachusetts
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »