W kwietniu problemy TVN

- W kwietniu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16 proc. z 16,7 proc. rok wcześniej - podała TVN w komunikacie prasowym na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.

- W kwietniu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16 proc. z 16,7 proc. rok wcześniej - podała TVN w komunikacie prasowym na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.

W kwietniu oglądalność TVN spadła r/r do 16 proc. z 16,7 proc.

Całodobowy udział Polsatu spadł w kwietniu do 13 proc. z 15,1 proc., udział TVP1 zmniejszył się do 19 proc. z 21,3 proc., a TVP2 do 13,6 proc. z 15,8 proc.

W peak time (18.00-23.00) w kwietniu udział kanału TVN spadł do 19 proc. z 20,1 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu spadła do 14,1 proc. z 16,5 proc., TVP1 zmniejszył ją do 19,9 proc. z 21,7 proc., a TVP2 do 15,9 proc. z 17,6 proc.

W kwietniu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 17,5 proc. z 18,2 proc. rok wcześniej, a w peak timie zmniejszyła się do 20 proc. z 20,9 proc.

Reklama

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 14,7 proc. z 17,6 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 15,8 proc. z 19 proc. TVP1 zmniejszył udział całodobowo do 15,4 proc. z 17,2 proc., a w peak-timie do 16,8 proc. z 18,4 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 13 proc. z 14,8 proc., a w peak-timie zmiejszył się do 15 proc. z 16,5 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w kwietniu do 20,8 proc. z 23,2 proc., a w peak timie spadł do 24,8 proc. z 26,8 proc. rok wcześniej.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | TVP1 | TVN SA | kwiecień | problemy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »