Więcej Black Pointa w Czechach

Black Point S.A. (NewConnect: BPN) - polski producent materiałów eksploatacyjnych - wzmacnia swoją pozycję w kanale IT w Czechach. Rozpoczyna współpracę z firmą Tredl Borgy w tym sektorze rynku. Do końca 2012 roku sprzedaż w nowo pozyskanym kanale może stanowić ponad 20 procent udziału w sprzedaży na czeskim rynku.

Black Point S.A. (NewConnect: BPN) - polski producent materiałów eksploatacyjnych - wzmacnia swoją pozycję w kanale IT w Czechach. Rozpoczyna współpracę z firmą Tredl Borgy w tym sektorze rynku. Do końca 2012 roku sprzedaż w nowo pozyskanym kanale może stanowić ponad 20 procent udziału w sprzedaży na czeskim rynku.

Rozszerzenie współpracy z firmą Tredl Borgy na kanał IT to realna szansa na wzmocnienie obecności marki Black Point w Czechach. Dzięki Tredl Borgy producent planuje dotrzeć m.in. do sklepów Planeo i Euronics, należących do HP Tronics, sklepów Proton z grupy Fast oraz licznej grupy niezależnych sklepów IT. W sumie to około 300 punktów sprzedaży w tym sektorze rynku.

Sprawdź bieżące notowania spółki Black Point na stronach INTERIA.PL

Reklama

- Do końca 2012 r. planujemy sprzedaż naszych produktów do minimum 150 sklepów obsługiwanych przez Tredl Borgy, co oznacza znaczne zwiększenie dostępności marki Black Point na czeskim rynku - mówi Anna Skałecka, wiceprezes Black Point S.A.

- Szacujemy, że do końca 2012 roku sprzedaż w tym kanale będzie stanowiła minimum 20 proc. udziału w całościowej sprzedaży Black Pointa w Czechach - dodaje.

Produkty marki Black Point na rynku czeskim dostępne są od końca 2008 roku. Można je znaleźć w sklepach sieci Globus, Electro World, są dystrybuowane za pośrednictwem indywidualnych partnerów sprzedaży.

Drugim - po czeskim - strategicznym dla firmy Black Point rynkiem eksportowym są Węgry. Tam sprzedaż tuszów i tonerów polskiego producenta prowadzi sieć sklepów Media Markt, Saturn Planet oraz markety Cora.

Strategicznym partnerem pozostaje dystrybutor z sektora IT - CHS Hungary, z którym Black Point podpisał umowę w styczniu 2011 roku. Produkty marki Black Point są obecne także na Słowacji, Litwie, Łotwie i w Estonii.

Rozszerzenie współpracy z firmą Tredl Borgy, to kolejny sukces dystrybucyjny Black Pointa w tym roku. W 2011 roku spółka rozpoczęła też współpracę z ABC Datą, siecią Selgros, marketami Cora na Węgrzech i sklepem internetowym Merlin.pl.

- - - - -

Black Point S.A. jest założycielem działającej na światowym rynku materiałów do druku grupy Black Point. W jej skład wchodzą: spółka Black Point, producent i właściciel marki materiałów eksploatacyjnych Black Point, Eco Service, ogólnoświatowy broker pustych kartridży, niemiecka spółka TBG, która wspiera działania Eco Service na rynku zachodnioeuropejskim oraz Eco Service China aktywna na Dalekim Wschodzie.

Firma Black Point ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Pod marką Black Point oferuje tusze, tonery, papier fotograficzny, rolki do faksów i taśmy do drukarek igłowych.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Black Point S.A. | Black
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »