Wpływy reklamowe "Wyborczej" spadają

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w lipcu 2011 roku o 12,2 proc. rok do roku i wyniosły 45,8 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w lipcu 2011 roku o 12,2 proc. rok do roku i wyniosły 45,8 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

"Rzeczpospolita" w lipcu zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 15,7 proc. mniej niż przed rokiem (7,9 mln zł). Cennikowe wpływy reklamowe "Polska The Times" były o 5,7 proc. niższe (22,8 mln zł), a "Faktu" zmalały w skali roku o 13,4 proc. (15,1 mln zł).

Z kolei Super Express zarobił rdr 10,1 proc. więcej (7,3 mln zł).

Łącznie w lipcu 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły prawie 151,3 mln zł, co oznacza spadek o 6,9 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 5,3 proc. do 164,3 mln zł.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: 'Wyborcza' | Gazeta Wyborcza | wyborczej | wyborczego
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »