WSiP wspólnie z NGI

Agencja Next Generation Interactive rozpoczęła na zlecenie Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych interaktywny program promocyjny oparty o konkurs poszukiwania ikon z nagrodami.

Agencja Next Generation Interactive rozpoczęła na zlecenie Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych interaktywny program promocyjny oparty o konkurs poszukiwania ikon z nagrodami.

Aby wziąć w nim udział należy zakupić minimum 4 publikacje WSiP, zarejestrować kartę programu i szukać ukrytych na stronie www ikon. W mediach partnerskich (4fun.tv, Polskie Radio Bis) emitowane są specjalne spoty, które zawierają podpowiedzi pomocne w odnajdowaniu ikon. Emisja spotów skoordynowana jest z działaniami na stronie www tzn. dokładnie w momencie emisji spotu w mediach na stronie pojawia się odpowiednia ikona z nagrodą. Do wygrania ponad 180 nagród.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »