Reklama

Zarząd BRIJU przyjął politykę dywidendową

Notowana na GPW jubilerska spółka BRIJU przyjęła politykę dywidendową. Począwszy od zysku za rok 2017, zarząd będzie rekomendować walnemu zgromadzeniu akcjonariuszy wypłatę dywidendy w wysokości do 50 proc. zysku netto realizowanego przez segment detaliczny.

Segment detaliczny wyrobów jubilerskich - sklepy jubilerskie, osiągnął już trwałą rentowność i generuje dodatnie, stabilne przepływy operacyjne. Dzięki temu BRIJU może rozpocząć dzielenie się zyskami z działalności ze swoimi akcjonariuszami.

- Realizowana przez nas strategia dynamicznego rozwoju sieci sklepów jubilerskich okazała się dużym sukcesem. Mamy już dobrą pozycję na rynku i możemy kontynuować rozwój, a jednocześnie rozpocząć dzielenie się zyskiem z akcjonariuszami BRIJU - powiedział Przemysław Piotrowski, prezes BRIJU.

Reklama

Obecnie BRIJU posiada 45 salonów i w tym roku planuje otwarcie kolejnych kilkunastu placówek. Grupa ma już umowy na około 10 nowych otwarć w 2017 r. oraz pierwsze umowy na otwarcia w 2018 r.

- Segment detaliczny osiągnął w zeszłym roku stałą rentowność, dzięki czemu będziemy mogli finansować dalszy rozwój z zysków tego segmentu oraz wypłacać dywidendę naszym akcjonariuszom - dodał Piotrowski.

W 2016 r. BRIJU otworzyło 15 nowych salonów pod własną marką, dzięki czemu na koniec roku łączna powierzchnia sklepów wzrosła do 3,1 tys. m kw. z 2,2 tys. m kw. na początku roku. Ostatnim otwartym w zeszłym roku salonem był lokal w centrum handlowym "Sonata Park" w Sochaczewie. Wcześniej BRIJU otworzyło salony m.in. w Szczecinie, Poznaniu, Katowicach, Gliwicach i Mysłowicach. Na 2017 r. zaplanowano otwarcia nowych sklepów m.in. w Warszawie, Krakowie, Cieszynie i Tychach.

Opr. MD

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »