Zaskakujący wynik TVN-u

W lipcu 2011 r. całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 11,98 proc. z 10,64 proc. w analogicznym okresie roku poprzedniego.

W lipcu 2011 r. całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 11,98 proc. z 10,64 proc. w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Stacja, podobnie jak przed rokiem, zajęła pod tym względem czwartą pozycję - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1, ale oglądalność stacji zmniejszyła się do 15,07 proc. z 19,20 proc.

Na drugim miejscu (awans z trzeciego) znalazła się Telewizja Polsat z udziałem na poziomie 13,29 proc. wobec 13,15 proc. rok wcześniej.

Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła w maju br. do 12,7 proc. z 11,29 proc. przed rokiem. Tym samym stacja ta przesunęła się na trzecie z czwartego miejsca.

Reklama

Wzrosła oglądalność TVN

Na pierwszej pozycji pojawił się Polsat, który rok temu zajmował drugie miejsce. Jego udział wzrósł do 15,81 proc. z 15,72 proc.

Na drugie miejsce z pierwszego spadła TVP1, której udział zmniejszył się do 12,89 proc. z 16,82 proc.

Na czwartą pozycję z trzeciej spadła TVP2, a jej udział zmniejszył się do 11,22 proc. z 13,67 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta) kanał TVN przemieścił się na drugie miejsce z czwartego rok wcześniej, a jego udział wzrósł w lipcu 2011 r. do 13,26 proc. z 11,48 proc. Liderem był Polsat, zwiększając w tym okresie swój udział do 14,98 proc. z 14,12 proc. Na trzecim miejscu uplasowała się TVP1, która straciła pierwsze miejsce na podium. Zanotowała ona znaczny spadek udziału do 11,63 proc. z 15,07 proc.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »