Zmiany w umowie z Kredyt Bankiem

W wyniku realizacji założeń umowy pomiędzy Impel Security Polska i Kredyt Bankiem związanych ze stałym zwiększaniem efektywności usług świadczonych przez Impel, firmy zdecydowały o zmianie warunków kontraktu.

W wyniku realizacji założeń umowy pomiędzy Impel Security Polska i Kredyt Bankiem związanych ze stałym zwiększaniem efektywności usług świadczonych przez Impel, firmy zdecydowały o zmianie warunków kontraktu.

W rezultacie nowa wartość umowy z dniem 1 grudnia 2004 wyniesie 58 mln zł. Przedmiotem kontraktu jest świadczenie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i obiektów należących do banku.

Głównym celem outsourcingu jest szukanie oszczędności poprzez zlecanie części zadań podmiotom zewnętrznym. W ten sposób firmy wielokrotnie zyskują, ponieważ nie muszą ponosić kosztów zatrudnienia czy szkolenia własnej kadry. Grupa Impel, korzystając z efektów skali może sobie pozwolić na obniżenie kosztów, a w rezultacie proponowanie Klientom coraz bardziej atrakcyjnych warunków kontraktów. Działania te są zgodne z ideą outsourcingu usług, której głównym założeniem jest stała i systematyczna obniżka kosztów wskutek poprawy efektywności prowadzonych działań? - wyjaśnia Sławomir Borkowski wiceprezes Impel S.A.

Reklama

Umowa została zawarta między Impel Security Polska Sp. z o.o. a Kredyt Bank S.A. 30 czerwca 2004. Jej przedmiotem jest świadczenie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i obiektów należących do banku. Wstępna wartość kontraktu opiewała na kwotę około 72 mln zł. W związku z tym, iż umowa ta została zawarta na czas nieokreślony, szacunkowa wartość kontraktu liczona jest w okresie 5 lat.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | Kredyt Bank | firmy | kredyt | bańki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »