Zysk Multimediów może wzrosnąć o około 30 proc.

Zysk netto Multimediów w 2010 r. może wzrosnąć o około 30 proc. - poinformował na konferencji prasowej Andrzej Rogowski, prezes spółki. W 2011 r. grupa chce utrzymać obecne dynamiki przychodów i zysku netto. Multimedia zrezygnowały z uczestniczenia w procesie zakupu Aster, ze względu na zbyt wysoką cenę.

Zysk netto Multimediów w 2010 r. może wzrosnąć o około 30 proc. - poinformował na konferencji prasowej Andrzej Rogowski, prezes spółki. W 2011 r. grupa chce utrzymać obecne dynamiki przychodów i zysku netto. Multimedia zrezygnowały z uczestniczenia w procesie zakupu Aster, ze względu na zbyt wysoką cenę.

Prezes pytany, czy zysk Multimediów może wzrosnąć w 2010 r. o 30 proc., czyli tak jak po trzech kwartałach, powiedział:

- Jest to możliwe, bo szczególnych korekt nie przewidujemy.

W 2011 r. grupa chce utrzymać obecne dynamiki poprawy wyników.

- Nie widzę powodów, dla których mielibyśmy planować zmniejszone dynamiki, choć jesteśmy w środku projektowania budżetu. Nie widzę zagrożeń dla utrzymania średnioterminowo obecnych trendów - powiedział prezes.

Po trzech kwartałach 2010 r. przychody ze sprzedaży wzrosły o 8 proc. do 420,3 mln zł. Skorygowany zysk EBITDA wzrósł o 15 proc. do 221,7 mln zł, a zysk netto wzrósł o 34 proc. do 56,3 mln zł. Po III kw. 2010 r. CAPEX wyniósł 126,6 mln zł.

Reklama

Prezes Rogowski powiedział, że Multimedia zrezygnowały z uczestniczenia w procesie zakupu sieci kablowej Aster, ze względu na zbyt wysoką cenę.

- Nie jesteśmy zainteresowani Asterem, ja mam swoje określone zdanie i nie mogłem akceptować oczekiwań na poziomie 2,5-3 mld zł. Ktokolwiek to przejmie to my na tyle jesteśmy zaangażowani w Warszawie, że na tym nie stracimy - powiedział.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Netto | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »