Notowania akcji spółki CCC z 22 stycznia 2025 roku

W środę, 22 stycznia CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 180,7 zł, czyli o 0,11 proc. mniej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 180,9 zł. O godzinie 9.12 kurs akcji wzrósł do poziomu 181,5 zł, a następnie, o 15.04, spadł do wartości 176,2 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 177,9 zł.

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 117, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 120 071 sztuk. Obroty wyniosły 17,6 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni poniedziałek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 2,52 proc., w ciągu miesiąca spadła o 5,62 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 208,21 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 3,21 proc.

W środę CCC zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,03 proc. do poziomu 85 298 punktów, a wartość spółki spadła o 1,66 proc. Spółki odzieżowe do których należy także CCC pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,25 proc. do poziomu 11 207 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża odzieżowa zachowywała się dużo lepiej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,25 proc., a wartość spółki spadła o 1,66 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »