Notowania akcji spółki Eurocash z 26 lutego 2025 roku

W środę, 26 lutego Eurocash (EUR) rozpoczął notowania od poziomu 9,64 zł, czyli o 1,69 proc. więcej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 9,48 zł. O godzinie 10.06 kurs akcji spadł do poziomu 9,495 zł, a następnie o 13.51 wzrósł do wartości 9,655 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 9,58 zł.

Liczba transakcji dla spółki Eurocash wyniosła 85, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 434 074 sztuk. Obroty wyniosły 4,16 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 2 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 0,90 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 20,13 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 42,22 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 33,8 proc.

W środę Eurocash zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,68 proc. do poziomu 93 267 punktów, a wartość spółki wzrosła tylko o 1,05 proc.

Eurocash jest grupą zajmującą się hurtową oraz detaliczną dystrybucją żywności i innych produktów szybko zbywalnych (FMCG). Jej klientami są właściciele sklepów małoformatowych, których grupa wspiera w obszarze marketingu, technologii i edukacji. Działalność hurtowa prowadzona jest poprzez sieć hurtowni Cash&Carry oraz dystrybucję z dowozem do klienta, w tym z wykorzystaniem platformy e-commerce (eurocash.pl). Firma obsługuje blisko 80 tys. placówek detalicznych (w tym kilkanaście tysięcy sklepów w miękkiej franczyzie: abc, Groszek, Euro Sklep, Gama i Lewiatan). Działalność detaliczna grupy obejmuje sieć supermarketów Delikatesy Centrum (własnych i zrzeszonych w ramach twardej franczyzy) oraz sieć saloników prasowych Inmedio (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »