Notowania akcji spółki LPP z 10 marca 2025 roku

W poniedziałek, 10 marca LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 18350 zł, czyli o 0,38 proc. więcej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 18280,0 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom minimalny - 17900 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 117, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 3 482 sztuk. Obroty wyniosły 55,2 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Analizowana sesja była kolejną spadkową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 1,10 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 4,05 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 2,39 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 15,76 proc.

Reklama

W poniedziałek LPP zachowywało się podobnie jak rynek. Indeks WIG spadł o 1,5 proc. do poziomu 92 203 punktów, a wartość spółki spadła aż o 1,53 proc. Spółki z sektora odzieżowego do których należy także LPP ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,78 proc. do poziomu 12 341 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z branży odzieżowej na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »