Notowania akcji spółki LPP z 22 listopada 2024 roku

W piątek, 22 listopada LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 14620 zł, czyli o 0,27 proc. mniej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 14660,0 zł. O godzinie 10.40 kurs akcji spadł do poziomu 14550 zł, a następnie o 15.05 wzrósł do wartości 15470 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 15370 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 118, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 6 187 sztuk. Obroty wyniosły 93,9 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatnią środę, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 8,24 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 2,84 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 5,49 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 5,06 proc.

W piątek LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,6 proc. do poziomu 79 492 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 4,84 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 3,45 proc. do poziomu 11 529 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek z branży odzieżowej na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »