Notowania akcji spółki LPP z 27 listopada 2024 roku

W środę, 27 listopada LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 15610 zł, czyli o 0,71 proc. więcej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 15500,0 zł. O godzinie 13.08 kurs akcji spadł do poziomu 15330 zł, a następnie o 15.40 wzrósł do wartości 15650 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 15550 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 95, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 979 sztuk. Obroty wyniosły 24,3 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 6,65 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 0,32 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 3,67 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 3,95 proc.

W środę LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,49 proc. do poziomu 79 130 punktów, a wartość spółki wzrosła o 0,32 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,83 proc. do poziomu 11 682 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania branży odzieżowej na rynek indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »