Notowania akcji spółki LPP z 30 stycznia 2025 roku

W czwartek, 30 stycznia LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 16290 zł, czyli o 0,56 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 16200,0 zł. O godzinie 13.20 kurs akcji wzrósł do poziomu 16400 zł, a następnie, o 15.40, spadł do wartości 16140 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 16350 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 92, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 3 475 sztuk. Obroty wyniosły 53,8 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni wtorek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 3,22 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 3,28 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 9,07 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 5,14 proc.

W czwartek LPP zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,63 proc. do poziomu 87 612 punktów, a wartość spółki wzrosła tylko o 0,93 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,84 proc. do poziomu 11 216 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »