Notowania akcji spółki LPP z 5 lipca 2024 roku

W piątek, 5 lipca LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 17000 zł, czyli o 0,12 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 16980,0 zł. O godzinie 9.52 kurs akcji wzrósł do poziomu 17100 zł, a następnie, o 16.16, spadł do wartości 16670 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 16810 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 93, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 928 sztuk. Spadek był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 13,3 mln złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 52,3 mln zł.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 1,41 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 2,72 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 21,28 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 3,83 proc.

W piątek LPP zachowywało się podobnie jak rynek. Indeks WIG spadł o 0,99 proc. do poziomu 87 297 punktów, a wartość spółki spadła aż o 1 proc. Spółki z branży odzieżowej do których należy także LPP ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,98 proc. do poziomu 10 396 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »