Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 10 lutego 2025 roku
W poniedziałek, 10 lutego Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 79 zł, czyli o 1,41 proc. więcej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 77,9 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom minimalny - 74,9 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 77, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 11 724 sztuk. Obroty wyniosły 802 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni czwartek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 1,30 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 1,83 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 35,32 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 0,38 proc.
W poniedziałek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,84 proc. do poziomu 89 895 punktów, a wartość spółki wzrosła tylko o 0,13 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,01 proc. do poziomu 6 984 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania branży medialnej na rynek indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor medialny zachowywał się trochę gorzej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,01 proc., a wartość spółki wzrosła o 0,13 proc.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).