Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 17 marca 2025 roku
W poniedziałek, 17 marca Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 73,6 zł, czyli o 0,14 proc. więcej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 73,5 zł. O godzinie 10.54 kurs akcji spadł do poziomu 73,3 zł, a następnie o 13.50 wzrósł do wartości 74 zł, by ostatecznie zakończyć notowania na tym poziomie.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 58, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 3 924 sztuk. Wzrost był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 288 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 991 tys. zł.
Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 0,41 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 3,90 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 33,93 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 5,49 proc.
W poniedziałek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1 proc. do poziomu 98 012 punktów, a wartość spółki wzrosła tylko o 0,68 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,37 proc. do poziomu 6 670 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).