Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 19 lutego 2025 roku

W środę, 19 lutego Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 77 zł, czyli o 0,26 proc. więcej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 76,8 zł. O godzinie 10.19 kurs akcji spadł do poziomu 76,8 zł, a następnie o 11.08 wzrósł do wartości 77,8 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 77,7 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 86, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 10 347 sztuk. Obroty wyniosły 602 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Analizowana sesja była kolejną wzrostową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 0,38 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 12,12 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 34,71 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 0,77 proc.

W środę Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 1,26 proc. do poziomu 93 461 punktów, a wartość spółki wzrosła o 1,17 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,85 proc. do poziomu 7 001 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania branży medialnej na rynek indeks WIG spadł.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »