Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 20 lutego 2025 roku

W czwartek, 20 lutego Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 77,7 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. O godzinie 9.21 kurs akcji spadł do poziomu 76,8 zł, a następnie o 16.49 wzrósł do wartości 77,9 zł, by ostatecznie zakończyć notowania na tym poziomie.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 30, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 682 sztuk. Wzrost odbył się przy małym obrocie, który wyniósł 130 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 1,05 mln zł.

Reklama

Analizowana sesja była trzecią sesją wzrostową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 1,04 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 10,81 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 33,42 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 0,51 proc.

W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,54 proc. do poziomu 92 958 punktów, a wartość spółki wzrosła o 0,26 proc. Spółki z branży medialnej do których należy także Wirtualna Polska pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,24 proc. do poziomu 7 018 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania sektora medialnego na rynek indeks WIG spadł.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »