Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 23 kwietnia 2025 roku
W środę, 23 kwietnia Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 87 zł, czyli o 1,16 proc. więcej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 86,0 zł. O godzinie 9.29 kurs akcji spadł do poziomu 86,6 zł, a następnie o 10.36 wzrósł do wartości 88 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 87 zł.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 87, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 21 331 sztuk. Obroty wyniosły 1,86 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni czwartek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 1,02 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 15,38 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 24,35 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 11,11 proc.
W środę Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 2,63 proc. do poziomu 99 676 punktów, a wartość spółki wzrosła tylko o 1,16 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 1,05 proc. do poziomu 7 289 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek z branży medialnej na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).