Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 24 kwietnia 2025 roku
W czwartek, 24 kwietnia Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 87,3 zł, czyli o 0,34 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 87,0 zł. O godzinie 10.53 kurs akcji spadł do poziomu 86,8 zł, a następnie o 14.25 wzrósł do wartości 87,8 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 86,9 zł.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 89, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 30 859 sztuk. Obroty wyniosły 2,68 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni wtorek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 0,35 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 12,13 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 26,85 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 10,98 proc.
W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,44 proc. do poziomu 100 115 punktów, a wartość spółki spadła o 0,11 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,51 proc. do poziomu 7 252 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania branży medialnej na rynek indeks WIG wzrósł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).