Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 26 czerwca 2024 roku

W środę, 26 czerwca Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 106 zł, czyli o 0,38 proc. mniej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 106,4 zł. O godzinie 9.53 kurs akcji spadł do poziomu 105,4 zł, a następnie o 10.48 wzrósł do wartości 106,6 zł, by ostatecznie zakończyć notowania na tym poziomie.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 13, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 765 sztuk. Wzrost był przy małym obrocie, który wyniósł 293 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 1,12 mln zł.

Reklama

Analizowana sesja była trzecią sesją wzrostową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 2,74 proc., w ciągu miesiąca spadła o 11,17 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 6,65 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 12,34 proc.

W środę Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,14 proc. do poziomu 87 849 punktów, a wartość spółki wzrosła o 0,19 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,76 proc. do poziomu 8 058 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża medialna zachowywała się gorzej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,76 proc., a wartość spółki wzrosła o 0,19 proc.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »