Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 5 czerwca 2025 roku
W czwartek, 5 czerwca Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 87,8 zł, czyli o 2,09 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 86,0 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom minimalny - 84,3 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 82, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 9 380 sztuk. Obroty wyniosły 804 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni wtorek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 7,06 proc., w ciągu miesiąca spadła o 7,36 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 24,60 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 7,66 proc.
W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 1,14 proc. do poziomu 100 228 punktów, a wartość spółki spadła aż o 1,98 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 2,30 proc. do poziomu 7 524 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z branży medialnej na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).