Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 8 maja 2025 roku

W czwartek, 8 maja Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 94 zł, czyli o 0,21 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 93,8 zł. O godzinie 10.20 kurs akcji wzrósł do poziomu 96,6 zł, a następnie, o 15.34, spadł do wartości 92,5 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 92,8 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 95, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 27 766 sztuk. Obroty wyniosły 2,6 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni wtorek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 3,11 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 10,61 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 22,92 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 18,52 proc.

W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,63 proc. do poziomu 101 010 punktów, a wartość spółki spadła o 1,07 proc. Spółki z branży medialnej do których należy także Wirtualna Polska pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,12 proc. do poziomu 7 605 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża medialna zachowywała się dużo lepiej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,12 proc., a wartość spółki spadła o 1,07 proc.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »